Het is misschien niet een term die elke horecaondernemer direct associeert met zijn of haar onderneming. Wellicht heeft u er zelfs nog nooit van gehoord. Het is een opkomende trend om ‘instawaardige’ plekken op te zoeken. Samen met de tendens dat we met z’n allen steeds vaker buiten de deur eten, zorgt dit voor een cruciaal aandachtspunt voor horecagelegenheden.
Voor ons als Tasty Branding betekent dit vooral dat we er voor zorgen dat alle marketing uitingen van een onderneming consistent zijn, waardoor het bezoeken van de gelegenheid een heuse ervaring wordt. Hoe mooi is het als u met uw onderneming de gasten kunt verrassen of zelfs inspireren, wat gedeeld kan worden en waardoor een sterke klantloyaliteit ontstaat?!
Onze visie is niet om de identiteit van een horecagelegenheid volledig op z’n kop te zetten, maar juist om de karakteristieke en opvallende eigenschappen van de onderneming te tonen. Daarmee laten we een authentieke en persoonlijke uitstraling doorschemeren in de algehele branding van de onderneming.